Aktualności

Język angielski

Rada Rodziców

Google

Nakarm głodne dziecko - wejdŸ na stronę www.Pajacyk.pl

Dziecko w sieci

VII Rajd Bieszczadzki

08-09 października 2016 r.

trasy:

08 października 2016 r.

Zaczernie - Sanok - Pszczeliny - Widełki - Kopa(886m) - Bukowe Berdo - Krzemień - Tarnica (1346m) - Wołosate - Kalnica

09 października 2016 r.

Kalnica - Cisna - Hon (820m) - Osina(963m) - Berest (942m) - Sasów (1010m) - Wołosań (1071m) - Jaworne - Kołanice - Jabłonki - Lesko - Zaczernie

W sobotę 8 października o godzinie 6 00 wyruszyliśmy spod budynku szkoły w Zaczerniu na kolejny rajd bieszczadzki.

W tym roku pierwszego dnia wyruszyliśmy z Widełek na Bukowe Berdo, a potem przez Krzemień, przełęcz Goprowców, Tarnicę zeszliśmy do Wołosatego. Gdy wchodziliśmy na szlak otaczał nas jesienny las, kiedy wyszliśmy z lasu przekonaliśmy się, że w góry zawitała zima. Przed nami rozpościerały się zaśnieżone szczyty Bukowego Berda, Krzemienia i Tarnicy a za nami grzbiety połonin i Wielka i Mała Rawka. Wędrówka w tych warunkach była trudna i wyczerpująca. Z radością zeszliśmy do Wołosatego ciesząc się na myśl o oczekującej na nas kolacji.

Zgodnie z długoletnią tradycją nocowaliśmy w schronisku młodzieżowym w Kalnicy. Jak zwykle w niedzielę po śniadaniu spakowaliśmy się i pojechaliśmy na msze świętą do Wetliny.

Trasa drugiego dnia wiodła z Cisnej ze schroniska pod Honem, przez Wołosań do Jabłonek. Szlak prowadził lasem i poza początkowym stromym podejściem wznosił się łagodnie. Tym razem nie musieliśmy chodzić po śniegu i mogliśmy się cieszyć piękna bieszczadzką jesienią.

W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Słodkim Domku pod Leskiem i stamtąd już zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy do Zaczernia.