Aktualności

Język polski

Język angielski

Google

Nakarm głodne dziecko - wejdŸ na stronę www.Pajacyk.pl

Dziecko w sieci

trasa: Zaczernie - Barwinek - Czeremcha - Jaśliska - Zyndranowa - Królik Wołoski - Rymanów Zdrój - Zaczernie

30 października odbył się kolejny rajd Szkolnego Koła Krajoznawczo-Turystycznego. Liczna grupa łazików górskich tym razem udała się w okolice Zyndranowej, położonej w dolinie potoku Panna przy granicy ze Słowacją. Autokarem dojechaliśmy do Barwinka, skąd szlakiem niebieskim na Paśmie Granicznym dotarliśmy do Czeremchy (nieistniejąca wieś). Następnie przeszliśmy szlakiem żółtym, doliną potoku Biełcza do Jaślisk. W Jaśliskach zwiedziliśmy kościół parafialny p. w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej oraz drewnianą zabudowę rynku. Po krótkim spacerze ruszyliśmy już autokarem w kierunku Zyndranowej, gdzie odwiedziliśmy Muzeum Kultury Łemkowskiej. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się przy ruinach cerkwi w Króliku Wołoskim, a następnie "na ciasteczko" w Rymanowie Zdroju.

Szczęśliwi i pełni wrażeń w godzinach wieczornych wróciliśmy do domu.